Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Δεν του το είχα…

Δεν του το είχα…(ή αλλιώς) Η πλάκα του Τραγκα από την «ΖΟΥΓΚΛΑ»
Προσωπικά για να είμαι ειλικρινής, τον Κύριο Τράγκα δεν τον είχα σε μεγάλη υπόληψη. Γενικά δεν έχω σε καθόλου υπόληψη όλους τους «δημοσιογράφους» που κατά την γνώμη μου απλά εξευτελίζουν το επάγγελμά τους.
Όμως σε μια φάρσα που έκανε η εκπομπή «Ζούγκλα» στον κύριο Τράγκα, σε σχέση με το Δ.Ν.Τ., εκείνος ξεσπάθωσε κανονικά, και ομολογούμενος και λόγο θέσης φυσικά, είπε ότι πιστεύω θα έλεγε ο κάθε Έλληνας πολίτης αν ήταν στην θέση του.
Το url που ανέβηκε και στο site της «Ζούγκλας» είναι αυτό
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=206654&cid=4
Επειδή όμως σκοπός μας είναι αυτό το blog να κρατήσει περισσότερο από το site Της «Zouglas» (γελάσαμε πάλι) εδώ  υπάρχει και σε κείμενο ο διάλογος:
-Πληροφορίες- Ο διάλογος που ακολουθεί είναι μεταξύ ενός δημοσιογράφου που υποτίθεται ότι είναι «τύπου» εκπρόσωπος του Δ.Ν.Τ. και του Κύριου Τράγκα.

Τράγκας: ναι ναι
-Δημοσιογράφος: Καλησπέρα
-Ποιος είναι;
-Antoyny Bethere κύριε Τράγκα. Είμαι ο υπεύθυνος επικοινωνίας των τριών κυρίων από το Διεθνές νομισματικό ταμείο
-Α ναι
-Λυπάμαι πολύ που σας καλώ…
-Ναι ναι
-Επειδή εγώ προσωπικά σας εκτιμώ πολύ.
-Ναι ναι
-Όμως έχει δημιουργηθεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα.
-Αλήθεια; Πόσο μεγάλο δηλαδή;
-Τόσο ο κύριος Τόμσεν όσο Ντέρουζ και ο Μαζούχ θα ήθελαν να εκφράσουν τη δυσαρέσκεια τους για αυτά που καθημερινά λέτε
-Α ναι, ε τι να κάνω αυτή την άποψη έχω για το Δ.Ν.Τ. τι να κάνω εγω τώρα;
-Εσείς κύριε Τράγκα θεωρείτε ότι δεν έχετε συμβάλει καθόλου στην κατάσταση αυτής της χώρας;
-Ε, όλοι έχουμε συμβάλει αλλά η άποψή μου αυτή είναι για το Δ.Ν.Τ. καταλάβατε;  Ε, τι να κάνουμε τώρα κουβέντα, αυτή είναι η άποψη μου, είναι ότι όλη η συνταγολογία του Δ.Ν.Τ. οδηγεί σε χειρότερα πράγματα τις χώρες
-Όμως έχετε δημιουργήσει πολύ προβλήματα σε αυτούς τους τρεις ανθρώπους…
-Γιατί τι πάθανε αυτοί; Εμένα μου δημιούργησαν προβλήματα αυτοί, εγώ τι πρόβλημα…
-Κάθε πρωί τους χτυπάτε δεν μπορούν να βγουν να περάσουν από το θυρωρό.
-Έλα μωρέ που δεν μπορούν να περάσουν…
-Μια χαρά είναι αυτοί οι άνθρωποι, μια χαρά είναι μια χαρά.
(Εδώ προσωπικά πιστεύω ότι ο Κύριος Τράγκας απευθύνετε όχι στον ρόλο που έχουν, αλλά καθαρά στους ίδιους τους ανθρώπους)
-Βγαίνουν και τους λοιδορούν κύριε Τράγκα
-Μα εγώ τους λοιδορώ; Εγώ τους λοιδορώ; Τους λοιδορούν όλα τα Μέσα στην Ελλάδα.
-Το Ε.Σ.Ρ. (Εθνικό Συμβούλιο Ραδιο-τηλεόρασης)…
-Ναι ναι.
-Με όλα αυτά που κάνετε…
-Ναι στείλτε μου ένα πρόστιμο γεια σας
(εδώ ο κύριος Τράγκας κλείνει το τηλέφωνο, αλλά ο δημοσιογράφος κάνει το «λάθος» να ξανακαλέσει… ποιος είδε τον… Τράγκα και δεν τον φοβήθηκε)
-Ναι ναι.
-Oh My God Mr Tragas. Ένα συγνώμη μόνο τίποτα άλλο.
-Όχι, να σας πω, θέλω να πείτε στον κύριο Tomsen ότι όλοι οι Έλληνες λένε να πάει να γαμ**θει η αδελφή του, καταλάβατε; ΔΕΝ το λέω εγώ, (έξυπνος ο Τράγκας) ΔΕΝ το λέω εγώ με συγχωρείτε αν βλέπετε στο δρόμο… Πείτε του να πάει να γαμ**θεί το σπίτι του, ευχαριστώ πολύ!!!
-Σπίτι του;
-Ναι, να Γαμ**θεί η αδελφή του, έξω που ακούω τον κόσμο όταν ακούνε Δ.Ν.Τ. ξέρετε τι λένε;
-Εγώ ακούω τα καλύτερα
-Τα καλύτερα ακούω κι εγώ. Λένε τα κ@ριολι@, ξέρετε τι είναι «κ@ριολι@» στα Ελληνικά;
-Just a moment Mr tragas.
-Just a moment και εμένα «κ@ριόλι@» ξέρετε τι είναι; Mother fuckers; Να σας πω κάτι, (πάντα ευγενέστατος ο κύριος Τράγκας, στον πληθυντικό του μιλάει!) τα καλύτερα λόγια λένε για το Δ.Ν.Τ.  το ξέρω. Σήμερα με πήρε τηλέφωνο ένας ακροατής και μου είπε να πω στον κύριο Τόμσεν το πρωί αλλά εγώ δεν το είπα… Go fuck
-Κύριε Τράγκα…
-Ναι πέστε μου
-Ένα συγνώμη αύριο το πρωί.
-Κάντε μου την χάρη να του πείτε… ξέρετε καλά Ελληνικά;
-Προσπαθώ
(και έρχεται το Ελληνικότερο…)
-Της αδελφής του που κάνει ορθοπεταλιά στον ανήφορο, γεια σας.
-«Ανήφορος»;;;
-Ανήφορος ναι στον ανήφορο.
-What means «Ανήφορος»;;; (και το κλείνει… βέβαια ο δημοσιογράφος ξανακαλεί τον Κύριο Τράγκα για να του εξηγήσει την πλάκα, την οποία και την αποδέχεται χε χε χε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου