Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Η ρόδο βρίσκετε στην Τουρκία, σύμφωνα με την Cosmote!!!


Αναδημοσίευση από το tro-ma-ktiko

Βρέθηκα στη Ρόδο για διακοπές από 11 έως 23 Ιουλίου. Μόλις επέστρεψα βρήκα το λογαριασμό του κινητού μου (Cosmote), στο οποίο υπήρχε... χρέωση 5 ευρώ για περιαγωγή (χρήση δικτύου εκτός χώρας) 4 ημερών. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου με το 13838 (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών), τους ανέφερα τη χρέωση και μου είπαν πως κάποιο από τα τούρκικα δίκτυα είχε "μπει" στο κινητό μου και το χρησιμοποιούσα χωρίς να το γνωρίζω. Στις διαμαρτυρίες μου ότι δεν μπορεί να χρεώνομαι για περιαγωγή ενώ βρίσκομαι μέσα στη χώρα και χωρίς να γνωρίζω ότι έχω αλλάξει δίκτυο, μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Συνέχισα να διαμαρτύρομαι και ζήτησα να μου πουν αν έχει γίνει χρέωση και για τις επόμενες μέρες παραμονής μου στη Ρόδο. Μου είπαν πως δεν μπορούν να έχουν εικόνα του επόμενου λογαριασμού και πρότειναν να περιμένω και τον επόμενο λογαριασμό και, ανάλογα με το ύψος της χρέωσης, να δουν τότε αν μπορεί να γίνει κάποια ρύθμιση. Θεωρώ απαράδεκτο να χρεωνόμαστε άδικα και να μην ενημερωνόμαστε με μήνυμα πως υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, ή ότι έχω αλλάξει δίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου